Handelsbetingelser 2018-06-04T13:57:37+00:00

Handelsbetingelser

Betaling

  • Alle priser er inkl. 25% moms og i danske kroner.
  • Wabiwabi modtager Dankort, VISA-Dankort, VISA-Electron, Mastercard, Maestro, JBC.
  • Betaling for en gennemført bestilling trækkes ved afhentning/levering fra det benyttede betalingskort. Når betalingen er registreret, er købet således gennemført. Ved betaling via vores webshop skal kortnummer, udløbsmåned/år samt kortets kontrolcifre indtastes.
  • Er du berettiget til rabat, fratrækkes denne ved betaling, det er således det aftalte beløb minus evt. rabat der trækkes på kontoen.
  • Ved ikke afhentede take-away ordrer trækkes hele beløbet på kundens kort.

Sikkerhed ved betaling med kreditkort

  • Vi anvender betalingssystemet DIBS (www.dibs.dk).  DIBS er godkendt af Nets Danmark A/S, og overholder således alle de krav om sikkerhed, som Nets Danmark A/S foreskriver.
  • Dette omfatter bl.a. kryptering af overførsler, kryptering af lagrede informationer, en omfattende systematisk test, virusbeskyttelse og anvendelse af krypteringscertifikat fra Verisign.
  • Endvidere er alle handler foretaget med betalingskort et anliggende mellem kunden og DIBS

Reklamationer, fortrydelse og tilbagebetaling

  • Såfremt kunden opdager fejl, eller oplever at varen ikke lever op til den forventede standard, bedes kunden øjeblikkeligt rette henvendelse til den pågældende restaurant.
  • Jf. forbrugeraftalelovens §18 stk. 2 – og §7 stk. 2 er der ikke fortrydelsesret på mad.
  • Evt. tilbagebetaling vil foregå til kundens betalingskort.

Persondata 

  • Når du bestiller mad hos Wabiwabi, beder vi dig om navn, telefonnummer og adresse for at vi kan levere din mad. Vi gemmer oplysningerne, så du ikke skal taste dem ind hver gang du vil bestille fra os. Oplysningerne opbevares og vil hverken blive solgt, videregivet eller udlejet til tredjepart.

Alkohol

  • Wabiwabi sælger ikke alkoholiske drikke til personer under 18 år eller berusede personer.

Forsinkelser

  • Skulle der opstå en forsinkelse i leveringen, beder vi dig rette henvendelse, direkte til den restaurant du har bestilt ved. Bemærk dog ved udbringning er leveringstidspunktet vejledende, og det kan i travle perioder variere med +/- 30 minutter i forhold til det ønskede tidspunkt.

Bonusprogram

1.0 Vilkår for bonusprogram:

  • Bonusprogrammet er en belønning til vores trofaste kunder. For bonusprogrammet samt indfrielse af præmier gælder følgende betingelser:

1. Deltagelse:

  • Alle kunder hos Wabiwabi som har downloaded Wabiwabi App’en til deres iPhone- eller Android smartphone, kan deltage I bonusprogrammet.

2.1 Generelt:

  • Kunder kan optjene et bonusstempel, for hver 200 kr. de handler for. Ti stempler udløser en gavebonus på 300kr., til køb af sushi hos Wabiwabi.
  • Der optjenes kun bonus ved “egen afhentning” af bestillinger, samt når du spiser hos Wabiwabi. Bestillinger foretaget gennem Just-eat, hungry.dk, e-takeaway samt andre online take-away- og deal sites, er ikke omfattet af bonusordningen. Den optjente bonus kan kun bruges som betaling eller delbetaling på et køb hos Wabiwabi. Bonus eller resterende bonus udbetales aldrig som kontanter. En optjent bonus skal anvendes samlet ved et køb. Evt. resterende bonusstempler kan ikke overføres eller genindsættes ved indløsning af gavebonus. Gældende Bonus-tilbud samt det krævede antal stempler, bliver offentliggjort i en push-besked (under “tilbud”) samt I din restaurant.
  • Wabiwabi har til enhver tid ret til at ændre de gældende bonusvilkår. Wabiwabi kan ikke stilles til svars for, evt. mistede stempler og har ret til at frasige sig ethvert ansvar, i forhold til brugen og rigtigheden af registrerede oplysninger I app’en og bonusprogrammet. Den aktuelle status på din bonus konto finder du under “bonus”. Her kan du altid se, hvor mange bonusstempler du har.

2.2 Point modtagelse

  • Du modtager 1 stempel, for hver hele 200 kr., i din samlede bestilling. Stemplet gives af Wabiwabis personale, i forbindelse med afhentning, af din madbestilling. Det er et krav for deltagelse I bonusprogrammet, at du på personalets forlangende, kan fremvise samt kortvarigt udlevere din smartphone + app, til brug for gyldig scanning at dit bonusstempel. Dit Bonus/stempelkort bliver godskrevet med et stempel for hver 200 kr. betalt bestilling. Købes der samlet min. 400 kr. ved én ordre, udløses der to stempler og så fremdeles.

2.3 Undtagelse fra godskrivning af bonus

  • Der godskrives som udgangspunkt ikke bonusstempler for varer som I forvejen er omfattet af rabatter eller tilbud, samt varer med en salgspris på 0 kr. (f.eks. vareprøver, gaver, præmier mv.). Også ved visse andre ydelser kan godskrivning af bonusstempler bortfalde.

2.4 Godskrivnings-procedure

  • Bonusstempler bliver godtskrevet bonuskontoen af medarbejderen, efter betalingen for bestillingen, er foretaget. Godskrivningen foretages med kundens smartphone, som udleveres til Wabiwabi medarbejderen, som skal scanne en særlig bonuskode. Koden indeholder et digitalt bonusstempel. Stempler godskrives hvert enkelt bonusprogram, hver app og bonusprogram behandles særskilt og enkeltstående. Overførsel eller sammenlægning af bonusstempler fra en smartphone til en anden, er ikke mulig. Bonusstempler er personlige og må ikke udleveres til andre.

2.5 Bonus-udløb

  • Bonus-programmet og vilkårene vil til enhver tid kunne tilbagekaldes fra restaurantens side. Der vil med en push besked på “tilbuds”-siden blive gjort opmærksom på dette.

3.0 Indløs dine 10 stempler og få din præmie

3.1 Generelt

  • Enhver deltager kan indkassere /indløse sin præmie, så snart der er registreret tilstrækkeligt antal bonusstempler.

3.2 Betingelser for indløsning

  • Præmier kan kun indløses hvis deltageren kan fremvise gyldigt bevis på sin bonus, hvilket påkræver at deltageren udleverer sin smartphone til restaurantens personale, på deres forlangende. Alt efter dato og sæson kan præmierne variere. I enkelte tilfælde kan det være, at præmien ikke længere haves. For visse præmier kan det gælde, at deltagerbetingelserne ændres eller skabes via særbetingelser. Betingelserne kan variere alt efter hvilken præmie, der er tale om. Det informerer vi om i en push-besked på “tilbuds”-siden.

3.3 Forsendelse af præmie

  • Prisen på eventuel levering af præmien tillægges prisen af din samlede bestilling. Her henvises til aktuelle leveringsomkostninger.

3.4 Andet

  • Restauranten forbeholder sig retten, til enhver tid, at kunne ændre de gældende vilkår samt de ydelser eller kriterier restauranter stiller, for deltagelse i bonusprogrammet. Oplysninger herom vil blive kommunikeret via app’ens, tilbud- og nyhedssektion.
  • Anvendelse af bonusprogrammet sker på eget ansvar og restauranten kan ikke stilles til ansvar for eventuelt mistede stempler, glemte telefoner, tekniske nedbrud, eller andre forhold som forringer eller forhindre, en deltager i at optjene eller indløse sin bonus.
  • Restauranten forbeholder sig ret til at ændre vilkår uden nærmere angivne informationer, samt at afvise bonus- eller indløsningsanmodninger, hvis restauranten finder det nødvendigt, eller har mistanke om snyd eller misbrug.

Spørgsmål kan sendes skriftligt til restauranten på mail@wabiwabi.dk